Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij McDonald's Rotterdam Schiedamseweg. Meer weten? Ontdek meer
Bouchra
24 jun 2026 om 20:15
Niet normaal slecht geleverd en gemaakt was niet te vreten..
Christopher
24 jun 2026 om 20:03
on the hottest day of the year it still managed to arrive cold and disgusting what a waste of money.....
Rahima
24 jun 2026 om 11:04
33 graden buiten maar alsnog komt mijn eten ijskoud aan. Hoe?
sahin
23 jun 2026 om 17:56
14:45 HEB IK BESTELD 15:05 IS HET KLAARGEMAAKT 15:35 IS HET BEZORGD
HET WAS HELEMAAL KOUD WIJ ZITTEN IN DE ZELFDE STRAAT 200mt VERDER EN HET IS OVER DE 30GRADEN
Ria
22 jun 2026 om 20:32
Eten ijskoud en half zakje patat nog nooit zo iets slechts gehad en thuisbezorgd doet er niks mee
Yinten
21 jun 2026 om 19:47
Ik bestelde een mckrispy menu groot met cola, frietsaus en een mcflurry. Na bijna een uur komt het aan en er is geen mcflurry, mijn drinken is weg, geen frietsaus, en grote friet zat maar half vol.
Richard
20 jun 2026 om 22:22
De bezirger heeft zijn best gedaan. Bestekking was echter niet compleet en kon niet nabezorgd wordem. we we het konden halen. waarom.laat ik het dan bezorgen.